דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעצבים אירוע? עצבו אותו בבלונים! 

מאת    [ 09/11/2010 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 2331 פעמים ]

שכחו מהתדמית של בלונים בילדותנו, אז הם היו רק בלון עגלגל הקשור בסרט המוחזק בידו של ילד. כיום בלונים הם הרבה יותר מכך, והם כבר לא נחלתם הבלעדית של ילדים. כיום גם אירועים כגון מסיבות לעובדים במקום העבודה או חתונות מתהדרות בקישוטי בלונים לאירועים, צבעוניים ומהודרים מתמיד. הבלונים הולכים וכובשים עולמות חדשים, אולי יותר נכון להגיד – אולמות חדשים, שכן הבלונים נכנסו בגדול אל אולמות האירועים. הכירו את הטרנד החדש: עיצוב אירועיםבבלונים.

עיצוב אירועים בבלונים – בשביל הילד הפנימי שבתוכנו

מה לאנשים בוגרים ולבלונים של פעם, תשאלו? אולי זו התמימות, אולי הרבגוניות של צבעיהם, אך אחת היא העובדה – בלונים עושים אותנו שמחים. לכן הם מתאימים גם למסיבות ולאירועים של הבוגרים יותר, כי הלא בכולנו יש ילד קטן המסתתר בפנים.

מאחר וכיום נהוג להשקיע יותר ויותר בעיצוב אירועים מיוחד, נוצר התחום של עיצוב בלונים לאירועים כמין דרך אלטרנטיבית לשבור את הרצינות של קישוטי פרחים מהודרים באופן מחויך וצבעוני יותר. בנוסף, עיצוב אירועים בבלונים מחליף גם שלטי קרטון פשוטים – אפשר להכין כיום כתובות ענק העשויות בלונים-בלונים הקשורים יחדיו לכדי שלט תלת ממדי מקורי ומעניין יותר מסתם שלט קרטון סטנדרטי. זו יכולה להיות כתובת שמו של בעל השמחה, או כיתובים כלליים עשויים בלונים צבעוניים כגון "מזל טוב" או "ברוכים הבאים".

עוד חידוש מעניין בתחום של עיצוב בלונים לאירועים: בניית מעבר, מעין שער או "קשת" עשויה עשרות בלונים לכניסה לאירוע. לרוב בונים אותו מבלונים בצבע אחד או שניים עם מעט גוון מטאלי, המוסיף להם נצנוץ והדר, ואפשר לשלב בו גם בלוני הליום (אחד או שניים, כדי לא להעמיס על העין) בצורות שונות, כמו בלוני הליום בצורת גיבורי סרטים מצויירים או לב.

בלונים לאירועים – גם על שולחנות האוכל

בלונים לאירועים לרוב משמשים לקישוט האולם או גן האירועים, אולם לאחרונה עיצוב בלונים לאירועים מגיע עד לשולחנות האוכל. אלו כוסו בעבר בסידור פרחים גדול או באגרטל פרחים, אך הצורך להיות חדשניים ולהפתיע את האורחים גרם לכך שאלו הולכים ומוחלפים על ידי פרח אחד גדול, העשוי מכמה בלונים הקשורים יחדיו.

עיצוב בלונים לאירועים שכזה לא תמיד מחליף לגמרי את פרחי השולחן, ולפעמים משתלב עמו. בל נשכח – הבלונים קשורים לשולחן בגובה, הרבה יותר מגובה אגרטל ממוצע, כדי לא להפריע לקשר העין בין המוזמנים היושבים סביב שולחן האוכל. החיבור לשולחן מאפשר להציב קישוט רב נוכחות הפרוש בכל האולם כולו מבלי שהחוטים יפריעו לתנועה או לקשר העין באולם.

בלונים לאירועים בהדפסה מיוחדת

בלונים לאירועים יכולים להיות אישיים יותר. זאת הודות לאפשרות להדפיס ברכה על בלון, ואזי לתת אותו במתנה לכל אחד מהבאים, או אפילו להצמיד לרכבים המחכים בחנייה – כהפתעה נחמדה לאורחים עם יציאתם מהאירוע.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב